Bebegim neredeyse 10.5 aylik. Ilk defa sütüm azaldi. Ek gida da yemeyi sevmedigi icin doktor mama basla dedi. Sordum hipp onerdi. Aldim ama icmiyor. Normalde sagdigim sütü biberonla içerdi biberon degil sorun. Tadinin farkli oldugunu anladi. Icmedi mamayi. Sütle karıştirdim. 90 cc süt 30 cc mama karisik icti ama severek icmedi onu da. Siz nasil alistirdiniz? Pekmez falan sevmez. Katamiyorum o nedenle. Napcam bilemedim