Kızlar merhaba biraz uzun olacak ama okuyun lütfen ve bilginiz varsa yardımcı olur musunuz
Oğlum 3 buçuk yaşında 1 aydır hastayız en son hastanede yattık bir hafta kadar . Oğlum ilk önce gece sabaha karşı kusmayla uyanıyordu bi 3 gün sürdü bende takip ettim yediği bişeyden mi vs. diye ama öyle değildi sonra kusma bitti ishal başladı 1 hafta sonunda hemen doktora gittik doktor idrar istedi ve sonuç temiz çıkınca probiyotik ve çinko başladı ilk 3 gün çok iyiydik sonrasında karın ağrılı ishal olmaya başladı ben yine doktorun verdiklerini kullanıyordum ama bi etki etmeyince yine randevu aldım oğlum geceleri karın ağrısına uyanıyordu artık ağlıyordu kaka yapmaya çalışıyordu randevu aldığım gece bezinde kan gördüm sabahına doktora gittik zaten ve bize yatış verildi kaka testi kan testi felan istendi kaka da gizli kan pozitif çıktı biz 1 hafta kadar yattık serumlarla antibiyotik verildi 5.gün artık kesintisiz uyuyorduk ağrılarımız azaldı ishal normal kaka şekline dönüştü sonra eve çıktık ve probiyotik devam ediyoruz bizim olduğumuz yer küçük bi yer ve detaylı bilgi alamadım zaten şuan oğlum ufak ufak kaka yapıyor ishal değil ama bence bağırsaklar normale de dönmedi günde 6-7 kere kakalı bez alıyorum küçük küçük yapmış oluyo ama ağrısı vs. yok bende haftaya İstanbul’a bilet aldım çocuk gastroenterolojisine randevu aldım daha detaylı incelenmesini istiyorum Endoskopi vs. İster diye düşünüyorum daha önce yaptıran buna benzer bişey yaşan varsa desteklerinizi bekliyorum