irooss Kızlar bebeğim 2 aylık geceleri 2 veya 3 saatte uyandırıp emziriyorum sizce böyle devam mı etmeliyim yoksa gece uykularını uzatmalımıyım?
organikirmik irooss uyuyan bebeği emzirmeye gerek yok demişti bana doktorum o aylarda. Hiç ben kaldırıp emzirmedim acıkınca uyandı zaten