semakutl henüz 2yi bile dogurmadim ama 3. Yü bile düşünüyoruz ahahahah
Biz seviyoruz hem çok çocuk hem kardeş ilişkisini. Eşimler 5 kardeş, benim de 1 kardeşim var, kardeşlik çok güzel bir şey evladimiz da tatsın bu duyguyu çok istiyoruz. Kızımız var, yaşı yakin bir kızımız daha olsun diye hayal ediyoruz mesela, düşüncesi bile harika geliyor bize 🥰