Kızımın boğaz enfeksiyonu vardı 4 gündür klamoks antibiyotiği kullanıyoruz doktorumuz yazdı . Akşam verdim sabah kalktığımız da sırtında falan hep kırmızı döküntüler vardı doktorumuza yazdım fakat dönüş yapmadı hala. İnternetten baktım bazı annelerin şikayetlerini gördüm onlar da aynı sorunu yaşamış. Yaşayan anneler var mı ne yaptınız nasıl bi tedavi uygulandı