halin00 Kızlar çok merak ettiğim bir soruyu soracağım. Fincanlarınızı bardaklarınızı dizerken ağız kısmı yukarı mı bakıyor aşağıya mı… doğrusu hangisi ve siz nasıl diziyorsunuz 🥰
myangelson halin00 aşağı bakıyor ters kapatıyorum yani öteki türlü toz olacak gibi geliyor. Dolap zaten her makine bosaltmadan önce siliyorum raflar yarı boş olduğundan 😅
bilgedm halin00 Doğrusu mu bilmiyorum ama aşağı bakıyor. Diğer türlü içi kirleniyormuş tozlanıyormuş gibi geliyor.
sadecoffeee halin00 aşağıya bakar içi tozlanmasın diye 😂 diğer türlü görünce düzeltme isteği geliyo hshshshs
[silindi] halin00 gecen gun gelinimizde misafirdim yukari dogru diziyordu sasirmistim bende bunu soracaktim avsgdhhd ben assagi dogru kapatirim ici toz olmasin diye😄😄
ada00 halin00 fincan çay bardağı, meşrubat bardağı ağzı aşağıya gelecek şekilde diziyorum, kadeh bardakları mı ağzı yukarı gelecek şekilde diziyorum 😊
minnakkofte halin00 benim de aşağı bakıyordu annem dedi benim böyle dizince içim rahat etmiyor ağız kısımları aşağı değiyor diye bana da mantıklı geldi artık yukarı bakıyor 😁 yani zaten bardak rafı günde boşalıyor 1 günde kapalı yerde tozlanmasi imkansız diye düşündüm
Dogacelik halin00 yukarı bakıyor benim. Dolabı toplasan 3-4 ayda bir siliyorumdur. Benim yaşam şartlarımda yukarı bakması daha hijyenik😅
sleepnessnami halin00 yukarı bakıyor zaten her gün makina açılıyor bir su içsem makinaya koyarım bardağı. Aşağı bakması gerektiğini düşünenler tabak kaseyi de aşağı mı baktırıyorlar ben de bunu merak ettim