Kızlar 6 aylık bebeğim bir kere oldu atlattık ama bu defa artıyor iyice hava veriyoruz bide balgam sökücü damla çok ağlar huzursuz olursa da parol falan o kadar bu sabah acile götürdük tekrar hava vermemiz için ilaç yazmış biz de o var zaten sizler nasıl geçiriyorsunuz neler yapıyorsunuz acaba