Kızım 18 aylık evimiz bahçeli pire vardı ısırdı onuda benide .bahçeyi ilaçlattık
Ama saç dipleri ve kollar ve bacaklarını çok kaşıyor dün gece uyumadı kaşınmaktan , kalmosan sürüyoruz alerji mi uyuz falan olmamıştır dimi ?? 🥹🥹 her gün banyo ettiriyorum üst baş hep değişir ama işte toz bahçeli ev bugün sağlık ocağınada götürecem şampuan öneriniz var mı saçları için ? 😣