eflininannesi55 Benim baktığım çoğu model kabloluydu. Bu da kablolu. Atım sayısı 450.000. Ama 250binlik modeli tanıtan personel 12 13 sene götüreceğini söylemişti. Yani hemen öyle kolayca bitmiyor atım.
Ten rengini tüyü kendi algılıyor ve hangi bölgeye kaç derece vurmanız gerektiğini belirliyor. Ona göre uyguluyorum. Tüyü algıladığında beyaz ışık veriyor, öyle atış yapıyorum. Kullanımı çok rahat.
Ben güzellik merkezindeki acıya dayanamadığım için tercih ettim. Kuzenim benden 4 5 ay önce aldı. Bri950 olan modeli. İkimizin cihazında da özellikler hemen hemen aynı.
Ona sorduğumda ilk iki seansta dökülme olmadığını ama dökülmese bile eskisi gibi sık çıkmadığını daha seyrek ve yumuşak yapıda tüylerin çıktığını söyledi. Sonra dökülme yaşamış. Şuan onun baya azalmış. Düzenli kullanırsanız faydası var.
Ben daha yeni ikinci seansı uyguladım kollarımdaki tüyler çok seyrek olduğu ve normalde de geç çıktığı için sonucu net belirtemesem de lazerden önceki haline göre çok daha iyi gelişme var.