TulayGeriDon Hayallerhayatolsa aynen. Yalnızca eşim patronum olmadı 😄 onun haricinde nefret nefret nefret ti😄
kupakizi_ Hayallerhayatolsa bende muhteşem yüzyıl Hürrem olurdum herhalde. Ama bu güç güzellik vs değil. Tek başına kimsesi olmadan hayatta kalmaya çalışıyor diye. Eşim beni seviyor ama ailesiyle sürekli bir savaş halindeyiz 😂
Kuzey_Melis_Momm Hayallerhayatolsa Üvey Baba dizisi vardı herkes hatırlamaz çocukluğum aynı o Lamia gibi geçtiği için Üvey Baba olurdum kesin . .
buketys 3kedili2bebekli ya ben diyecektimmm hsjsjs 😃😃kocam kötü değil ama kendimi genelde çocukları için çırpınan bi ana olarak hissediyorum 😅😅