Bebeğimin 21+4te kalbinin durduğunu öğrendim. İlk doğumum sezaryen olduğu için düşük ile bebeği atmam gerektiği söylendi. İlaçlarla rahmin açılması sağlanıyor ama fayda etmedi. İki buçuk gündür hastanedeyim. Açılmanın sadece bir parmak kadar olduğu düşük gerçekleşmesi için 3,4 cm açılma gerekiyormuş. Doğumda faydası olan Meryem ana eli otunu kullansam yine faydası olur mu sizce? Sonuçta oda rahim açıklıgı için kullanıyor bu şekilde deneyimleyen var mı nolur yardım edin 😞