Oğluma biri akülü araba verdi çalışıyor dedi ama ne yazık ki aküsü bitik ve çalışmıyor oğlum çok üzüldü günlerdir araba tepesinde oturuyor bu duruma babası baya üzüldü zaten oğlum istiyordu ben yer yok diye aldırmıyordum ama sürekli arabayla ilgilenip anne çalışmıyor para koyalım çalışsın deyince ister istemez üzüldük 🥲 Akülü araba alalım diyoruz ben küçük olsun evin için rahat gezsin diyorum hatta 101 e gelenler vardı onlardan olabilir dedim ama eşimde almışken 4-5 sene binsin kardeşi de var büyük alalım çift kişilik olsun dışarıda da rahat gezerler ikisi oturur diyor sizce hangisi olmalı küçük olup evde kendisi de gezebilse mi daha iyi olur yoksa büyük olup iki kardeşte rahat rahat binmesi mi daha iyi olur görsel de ekleyeyim ben kırmızı ve beyaz gibi olsun diyorum eşim diğer siyah olsun diyor hatta eşim volt olarak da bakıyor benim baktıklarım 12 volt eşimin baktığı 24 volt 