Ben kendimden ve çevremden deneyimlediğim kadarıyla tansiyona bi ilişkisi var gibi. Tansiyonu çok düşüyorsa birinin genelde erkek, tansiyon çıkıyorsa kız. Oğlum var mide bulantısı yaşamadım mide yanması ve aşırı derecede koku hassasiyeti olmuştu daha ilk aydan anlamıştım test yapmadan hamile olduğumu