Babyjam marka aldık önleri açılıp kapananlardan kesinlikle bu şekilde tavsiye ederim öbür türlü içine koyması çıkarması zor oluyor 4 aylıktan başladım içine oturtmaya o zaman minder gibi şeyler de koyuyordum içine şu an 7.5 aylık ara ara hala içine oturtuyorum altında vakumları oluyor zaten tezgah üstüne de koyuyorum ama yalnız bırakmıyorum asla nolacağı belli olmaz . Banyoda da çok işimi görüyor tavsiye ederim