prematureanne7 Kızlar 3 hafta önce erken doğum yaptım bebeğim yoğun bakımda dolayısıyla emziremiyorum sadece sağım yapıp götürüyorum. Velhasıl göğüs uçlarım öyle bir yarıldıki sağım makinasına kan doluyor ilk 2 3 dk onu döküp tekrar başlıyorum. Benim için işkence haline geldi ağlayarak yapıyorum artık. Lansinoh krem kantaron yağı baby mom göğüs kremi bunları denedim birine iyi geldi ama diğeri ne yapsam geçmiyor allah rızası için akıl verin nasıl geçecek bu yaralar
soncahilbukucuu prematureanne7 tahin yağı süper sürekli kullanımda kesin çözüm benmkiler hiç yara olmadı
beyzymn prematureanne7 sağım yaptıktan sonra göğüsünüzde kalan sütü göğüs ucunuza sürün bekleyin kurusun orda o geçiriyo brnşmde ilk zamanlarda yara olmuştu bu şekilde yaptım bi süre sonra geçti yaralar
Acu_ prematureanne7 bi tana göğüs kalkanı alın. İki doğumumda sadece o düzeltti bence süt için doluyor sütün hem meme ucunun nemli kalmasını sağlıyor hemde iyi geliyor. Ayrıca ayva çekirdeği jeli sürdüm. Bi hamileliğimde herhalde bi hafta birinde üç günde iyileşti
kubra11111212 prematureanne7 ayva çekirdeğini geceden az bı suya koyun sabah jöle kıvamına geliyor sürekli goguslerinize sürün kuru tutun çok iyi geliyor bebeği emzirmek için de silmeye gerek yok
fatosyagizali prematureanne7 bende aynı sorunu yaşıyorum araştırdım yanlış emzirme diyorlar ama doğru emzirmeyide yapamiyorum nasıl olacak bilmiyorum emzirme danışmanına gittim gene olmadı lansinoh krem badem yağı kullanıyorum pek bi fark yok bende bi çare arıyorum gerçekten çok zor benim bebeğimle 32 günlük
sumeyyesinanaras prematureanne7 Hindistan cevizi yağıyla dene kremi ben ikisini bir kullandım yara bile olmamıştı
rky2234 Kesinlikle göğüs kalkanı kullanın Philips Avent kullandım. Ben de sizin gibiydim hiçbir şey fayda etmedi onun dışında
Feyzosumunannesi prematureanne7 GARMASTAN POMAT deneyin. Benim göğüslerimden kan akıyordu. Doktorumuzun önerisi üzerine bu ilacı aldım 5 gün sürdüm ve tamamen geçirdi.
suhedaalya Göğüs kalkanı ve sürekli nemlendirme benimde çok kötüydü 2 haftada ancak geçti sürekli lansinoh garmastan krem ve tahin yağı dönüşümlü sürüp nemlendirdim kalkan kulllandım belli bi sürede sütyen takmadım kalkan takıp atlet giydim sadece umarım kısa sürede geçer çok zor
badusveannesi prematureanne7 bende yeni doğum yaptım göğüs ucu yaram olur diye doktorum madecasol krem verdi. Günde bu kaç defa onu sürüyorum emzirmeden önce siliyorum göğsümü. Hastanede bebek hemşireside tahin yağını çok önerdi ve anne sütünü göğsümü sürebileceğimi söyledi
Redpepper Garmestan pomat dışında diğer herşey boş. Bu kremi sürün göğüs kalkanı kapatın, emzirmeden önce yıkamanız lazım. Vallahi mucize birşey ya, benim kadar göğüs acısı çeken varmıdır sanmam, gümüş kapak da arada kullandım o da iyi oluyor.