kupraa 1 aydır doğum yaptım göbeğim hala duruyor normalmi hep kalıcakmı herkeste mi aynı geçirmek için önerileriniz varmı arada korse taktım ama bir fayda göremedim sanki
cg9699 kupraa 2 ay 18 gün önce doğum yaptım göbeğim suan yok . Ama ara ara karnım şiş olıyor. Bol su için 2. Ayınıza gelince geçmiş olur karnınız bide korse kullanın günde 2-3 saat
momas kupraa daha 1 ay olmuş gitmez ki ayrıca sıfır tamamen yok olmuyor maalesef kesim şeklinden dolayı