bsrayblge ya bilmiyorum bebeğim 1 aylık 30 cc veriyordum bugun doktorumuz 60a çıkardı , keza ben mamayı bıraktırmaya gitmiştim, doktor dediki ne bırakması artırman lazım çocuk aranıyor dedi. Ve evet bende hep aç olduğunu hissediyordum. Galiba böyle böyle gidecek. Aç olduğunu hissediyorsan fazla mama ver bence. Evet arada benimkide kusardı fazlasını. Vermemezlik ederdim. Yanlış yapıyormuşum