talhamamy ay daha minicik 🥲 bu forumda en çok uykuyla ilgili yazan benimdir eskiden… kızım 4 yaşında maşallah diyeyim 2.5 yaştan sonra kesintisiz uyudu… 2. Ye nasıl cesaret ettin diye çevremdeki herkes garipsedi mesela öyle diyeyim 😅 şu an gece doymak için kalkmıyor tabi ki ama bir ihtiyacı var ki uyanıyor dişi ağrıyor olabilir.. oda ısısı 26 aşırı sıcak.. ya tek zıbınla yatırın ya da klima vs çözüm bulun.. instada oya çanak ın uyku ile ilgili paylaşımları var onu okuyun… handan kılınçı takip edin