hamilesavi çok güzel şeyler yazmışsınız , tam bittim dediğim yerde o kadar iyi geldi ki yazdıklarınız , iyi ki buradasınız..
Benim hikayem biraz uzun aslında ,gözü öğrendiğimiz de 20 günlüktü bu 20 günün 15 gününü boğazına süt kaçtığı için aspire oldu. Doğum öncesi de çok sancılı geçti , erken doğum riski, anne karnında kafa karın büyüklüğü vs . Kafası büyük diye Mr, ultrason vs detaylı bakıldı hamdolsun bir şey çıkmadı ama 6 gün rvs den yattı o süreç ve sonrası 3-4 doktor kolları kısa kafa büyük , alın geniş ,burun basık vs bir kaç hastalıktan şüphelendiler , genetik testleri verdik sonuçları bekliyoruz, şuan 2 aylık bebek gibi elini kullanmıyor , dönmüyor vs . Dün de su fıtığı çıktı geçmese ameliyat .. Sözün özü tam bir şey bitti dediğim yerde yeni bir şey çıkıyor.. yoruldum , güçlü durmaya çalışıyorum, imanlı insanlarız Allah verdi ,O diledi , O sevdi ki , imtihan etti diyorum, bu süreçte hikayesi daha zor olanları da gördüm , her zman şükredecek tarafı görmeye çalışıyorum.. Bu mücadele de yalnızım , eşim zayıf karakterli , şuan çoçuğu tamamen engelli bir birey olarak görüyor , o öyle yaptıkça daha zor oluyor bana , hani tesellisini ben veriyorum anne olarak benim ihtiyacım varken , ameliyatımın 5. Gününden beri hastanelerdeyim , 2 buçuk yaşında bi evladım daha var , beni istemiyor hep gittiğim için , o ayrı yoruyor ruhen .. bir hadis var , özet geçeyim , Allah diyor kulluma Cennette çok güzel bir köşk hazırlarım , snra onu canıyla evladıyla imtihan ederim şükredenlerden olursa buyur gel senin derim.. Allah şükredenlerden eylesin bizi … tekrardan çok teşekkür ederim, çok iyi geldiniz 💕