Bize doktor fitil vermisti daha doğrusu ismini soyledi ben kullandim aylarca yapamiyordu mama aliyordu ve cok aci cekiyordu uyumazdi durmazdi herkes bana alisir bidaha kendi yapamaz destek ister dedi ama onu oyle gormeye dayanamazdim verirdim zaten fitil icinde erimezdi bezinde oldugu gibi geri gelirdi. Suan 16 aylik gunde 2-3 kez yapar ek gidaya gectigimde yavas yavas duzelmisti fitilin zararindan cok yarari oldu bize