Oğlum 25 aylık tuvalet eğitim ön hazırlik sürecinden sonra kademe kademe bezsiz kaldığı saatleri ondan aldığım olumlu dönüşlerle uzatmıştım sabah kalktığı zaman bezini alıyordum akşama doğru takıyordum arada kacırmalar oluyordu tabiki ama güzel adapte olmuştu son bir kaç gündür inatlaşma var oyuna çevirme var hatta bugün tuvaletten kalktı koşarak her bulduğu yere çişini yaptı bana gülerek ilk günler bile harikaydı çoğu günler hiç kacırma olmamıştı niye böyle oldu anlamıyorum ne yapacağımı da bilmiyorum