derin0_ benim kızımda öyle her gün yıkıyordum bi ara kıyafet çünkü günde 10 u buluyordu değiştiriyordu. Bi de benimki evdeki eşyaların yerini değiştiriyordu 😄😄 yani çocuklarımıza yapacağımız bi şey yok bence, ben hiç takmıyorum evin dağınık olmasını takmamak lazım yalnız şunu aşıladım her çıkardığı kıyafeti gidip makinenin önüne atar, oyuncaklarını toplatırım toplamazsan gelip süpürürüm derim jdkdld ora onların da evi odası rahat olacaklar mutlu olacaklar 🥹 sonra her şey düzene girer zaten