Kızlar nerde hata yapıyorum sizce 15 aylık bir kızım var sabah 09.30 veya 10 en geç 10.30’ds uyanır yedir içir banyo yap geri 1.40 veya 2 gibi uyur sonra da 6.30 7 gibi ikinci uykusunu yapıyor ben erken kalkıp uyandırsam da bu süreler değişmiyor gece 00.40’da gece uykusuna geçiyor sizce nerede hata yapıyorum