aslidlk bİizimde çook şükür çiş güzel ilerliyor amma büyük tuvalet hala sıkıntı. Dün akşam lazımlığa yaptı bir kere , sevindim dedim devamı gelecek heralde ama iki saat sonra ufak parça altına yaptı . Bugünde iki kere faln kakam geldi diye gittik yapaamadı sonra gene altına yaptı😢