Arkadaşlar oğlum 4 ay 12 günlük oldu geçen ayın 22 sinde adet gördüm. Bu ayda adet görecek gibi oldum bir iki damla geldi sonra gelmedi bi daha ama vücudum aşırı şişti huzursuzluk Var ağrılarım oluyor ama adet olamadım. Hemen düzene girmemesi normal bunu biliyorum ama bu şişkinliğim için ne yapabilirim ? Çok rahatsız oluyorum tartıda iki üç kg direk oynadı öyle söyleyebilirim. Karnım şişti hemen ztn. Doktorum bi kaç gün daha olmazsan gel bakalım demişti gitmedim açıkçası oğlum hastalandı onun için evde onunla ilgileniyorum. Adet olup olmaman önemli değil ama bu şişkinliğimi indirmek için ne yapabilirim ? Çok fazla su içiyorum başka ne yapabilirim