Seherll Aselduru88 aşı olduklarin da zaten bu aşi ateş yapar diyorlar ben kızımdan gozlemledigim kadar aşı ateşi 38.5 geçmiyordu korkmayin ama gece boyu temkinli olun surekli ölçün
organikirmik Aselduru88 aşı ateş yapabilir zaten, soyun ılık duş aldırın 2. Ayda verem aşısı varsa aldırmayın tabii hatırlamıyorum aşıları, aldırmamanız gerekiyorsa kolunu es geçip vücudunu ılık bi bezle silin, calpol verin