Bebeğim 13 aylık sürekli ısırma ve saç yolma peşinde bütün gün neredeyse bunu yapıyor saçlarım açıyor ısırdığı yerler ise morarıyor . Kızmaktan ya da aynısını yapmaktan da birşey anlamıyor. Çok zor geçiyor günlerim yani anlayacağınız . Bu konuda ne yapabilirim ?? Herkes fikrini lütfen paylaşsın herseyi deneyebilirim yeter ki saç yolma ve ısırmayı bıraksın diye ..