tontonannesi merhaba, öncelikle geçmiş olsun Rabbim şifa versin inşallah tez zamanda.. aronyayı bilmiyorum ama kırmızı meyveler kanser için çok iyi diyorlar. Annemde kanser, tedavi görüyor. Köyden ilaçsız, doğal olduğuna emin olduğumuz kızılcıkları buzluğuna koyduk her gün 1 avuç yemeye çalışıyor. Muhtemelen aronyada içi kırmızı olduğu için iyi gelir. Şifa olsun inşallah 🙏 şifa niyetiyle yediği herşey ona iyi gelir hiç merak etmeyin. Kolaylıklar diliyorum ❣️