Kızlar aylar önce bir kreşe iş başvurusunda bulunmuştum 2 gün önce aradılar gelin konuşalım diye ama kararsızım kızım 34 aylik olacak bu zamana kadar hep tek başıma baktım aileler öğlen geldi akşam gittiler destekleri olmadı pek. Kızım kendi annemde durur eğlenir ama annemin sürekli hastane işi oluyor annem bakamaz, kaynanamda da sıkılıyor herseyi kısıtlıyor, elinden alıyor, izin vermiyor bu yüzden kızım orda pek durmak istemiyor. Kaynanam bize gelse de kızım onla pek eğlenmiyor. Kaynanam doğru düzgün yemek yapmıyor abur çubur veriyor kolay geldiği için. Daha konuşmaya gitmedim ama kreşe giderken 1 tramvay 1 otobüs değiştireceğim yaklaşık 1 saat belki biraz uzun sürecek öğretmen çocuğu olarak okula alırlar mı bilmiyorum ama olursa sabah erkenden kaldırmam gerekecek düzeni değişecek, öğlen uykusu yapmiyor, tuvalet egitimi var bide kış ayı var bunun sabah soğukta götürmek zor olacak ehliyetim yok malesef. Siz olsanız bu durumda kaynananıza bırakıp çalışır mıydınız yada okula alırlarsa okula götürür müydünüz, yoksa çalışmaz mıydınız