Merhaba, 2 aylık bebeğim. Son 3 gündür nefes almakta zorlanıyor, burnu tıkalı gibi sürekli. Burnunu da temizliyorum. Soluğunu zor çeviriyor. Doktor damla verdi nebülazatör yapın dedi ama çok korkuyorum nefessiz kalcak gibi süreklibaşka bişey demedi bu konuda. Uyuma süreside uzadı. Kilosu iyi öksürük burun akıntısı yok. Ne yapabilirim aynı durumda olan veya geçirmiş birileri var mı?