nrgshsn henüz çok minik, benimki 7 aya girecek hala emiyor parmağını ama 7/24 değil. Doktorlar genelde emeklemeye yürümeye başladıkları zaman emmeyi bırakır diyorlar gerçekten de oyun oynattığımda başka şeyler yaptığımda emmeyi bırakıyor mesela başka şeyle meşgul oluyor bu kadar kasıp kısıtlamayın zamana bırakın, kısıtladıkça da artar biraz büyüsün