nazli_kerem Arkadaşlar bebeğim annesütü alıyor ve 22 günlük. Emiyor ve çişli kakalı bezleri de olması gerektiği gibi hemşireye söyledim o da anne sütü aldığı anlamına geliypr dedi. Sütüm de geliyor çok şükür. Bebeğim emzirme esnasında hemen uyuyakalıyor ya da beni yalandan emiyor güçlü bir çekme değil emzik gibi kullanıyor bu yüzden de kilo almıyor. Henüz doğum kilosuna ulaşmadı. Biberonla verdiğimde de aynı durum söz konusu. Hamileliğimde de karın çevresinde 3 hafta gerilik vardı ve kilo almadığı için 38. Haftamda suni sancıyka doğum yapmıştım. Bu durum başına gelen var mı ? Bebeğime nasıl kilo aldırabilirim ? Mama düşündüm ama dediğim gibi emzik gibi kullanıyor ve uyuyor.
seyma0661 nazli_kerem her emzirmeden önce bezini değiştirin uyursa ıslak mendille ayaklarını filan silin benimki öyle biraz kendine geliyordu ama hep 10dk emiyordu
girlmama nazli_kerem bizim akrin cevresi 4 hafta geriydi 36. haftada 2500 dogduk mama ve anne sutuyle haftada 400 gram ve ustu almisti sutunuz yaramiyor olabilir
kubilogy nazli_kerem yalancı emmesi var muhtemelen sağ ver şırınga ve parmakla emme refleksi guclensin emmeyi öğrensin
nazli_kerem sinif07188 aslında tüketiyorum, hamileyken de kiilo aldıran şeyler yemiştim hep ama o zamanda fayda etmemişti 🥺🥺
svlla Ben emzirirken uyuyakalacağı zaman çenesiyle ayaklarıyla hafifçe oynuyordum emmeye devam ediyordu. Ya da memeyi bıraktırıp gazını alıp tekrar devam edebilirsiniz belki işinize yarar böyle
nazli_kerem svlla valla yazılan önerilen herşeyin hepsini yaptığımız için artık yapacak bir şey kalmadı. Ayağıyla oynuyoruz, çenesiyle oynuyoruz, bezini değişiyoruz vs. hepsini yapmamıza rağmen hiçbir sonuç alamadık. Şekerine de bakıldı bir şey yok dendi
Habibe08 nazli_kerem kızım 34 haftalık doğdu şükür kovuze filan girmedi ama çok küçük olduğu için memeyi ememedi tutmadı sütüm de hemen gelmedi zaten 3 güne filan geldi hastaneden cikarkenki kilosu ertesi gün baktigimizda 250 gr düşmüş dediler kac kere gittik doktora sürekli kilo kontrolune ama almiyodu hatta verdi prematüre maması kullandim bi kutu 400 gr bitene kadar kullandim memeyide tutmadığı için yani tutuyodu ama bir iki emip birakiydu uyuya kaliyodu şırıngayla verdim sütü sağıp serçe parmağımi agzina verip siringayla yandan akıttım öyle baya yiyodu yemesi gerektiği kadarını yani yaklaşık 20 gün sonra kilo almaya başladı şuandada meme emiyo sadece mamayi da bıraktık şükür sizinde gelisim geriliği dediniz belki ondandir bi zaman sağıp şırıngayla ver sonrasinda biberon olmadığı icin memeyide tutuyolar benim kızım tuttu tabi ben her öğünde siringadan once memeyi tutturmaya çalıştım unutmasin diye korkma insallah seninkide almaya başlar kilo şırınga dene bide o kolay aktığı için doyuyo hemde parmagini emerken emme refleksi gelisiyo
nazli_kerem Habibe08 memeyi tutuyor emiyor da aslında ama 10 dk geçince hafifliyor çekmesi yoruluyor uyku mooduna geçiyor. Şırınga ile vermeyi deneyeceğim geceleri avent biberonla veriyorum süt
Habibe08 nazli_kerem biberon verirsen bi zaman sonra memeyi tutmas ama siringayi dene meme reddide yasamazsin bende korktum tutmicak diye ama tutuyo şuan cok şükür seninkide tutar inşallah
feslegencihnm nazli_kerem Hindistan cevizi yağı alıp günde 2 tatlı kaşığı kahvenizde tüketebilirsiniz çok güzel yağlandırıyor benimde sütüm azdı mama takviye veriyordum az sütümle bile alması gereken kilodan fazlaca çok şükür alıyordu