hilall1234 yaaa bende ilk günler hatta aylar böyle düşünüyordum aynada kendime bakmak istemiyordum🥹 zamanla o halim anlam kazanmaya başladı ya da ben öyle görmek istedim sende çirkin deme kendine lütfen onlar bebeklerimizden bize kalan en güzel hayat çizgileri.. 8 aya yaklaştık baya azaldı hatta,azalmadan kastım da küçülüyor ve beyazlaşıyor daha sevimli görünüyorlar🥰 Her halinle güzel bir annesin eminim