Merhabalar 23 aylık oğlum var ekran yok hayatımızda ancak 5 kelimesi var. Elimden geldiğince evde destek olmaya çalışıyorum ancak yetemiyorum sanırım. Doktoru bugün bol bol akran görmesi lazım dedi. Sadece beni ve babayı görüyor. O yüzden kreşe gönder hemen dedi. Ama bana biraz küçük geldi yani adapte olabilir mi derdini anlatabilir mi biraz tereddüt ettim. Bide güven problemi var bazı haberleri görünce yani bi şey olsa gelip bana anlatamaz. İstanbul Maltepe de önerebileceğiniz güvenli bi kreş var mı veya göndermeli miyim tecrübeniz nelerdir bu arada çocuktan sonra işi bıraktım çalışmıyorum