Tuvalet eğitimi bir hazırlık ile başladık ilk 4 5 gün ara ara tuvalete götürdüm aynı zaman da bununla ilgili sohbetler ettik oyun kurduk kitap zaten okuyorduk sonra adaptörü ve lazımlıgı gelince bir iki saat gün içinde bez takmadım bana çiş geldiğini söyledi gittik vs hazırlık kısmı bu sekılde güzel geçti buna istinaden bezsiz kalma süresini artırdım yine hersey harika gidiyordu kakasını çiş soyluyor gidiyorduk yada ben teklif edince gidiyorduk varsa yapıyordu çoğu zaman benim teklif etmemle gittiğimizde çiş yapıyordu yani söylemese bile tutuyordu sonra sabah bez çıkarttım akşam takıyordum bir kaç gün arada kacırmalar oldu ama olur böyle şeyler farketmemişsin dedim yine de tuvalete götürdüm bu anlattığım süre zarfı 15 -18 gün kapsıyor çok güzel gidiyorduk nasıl böyle oldu bilmiyorum 3 4 gündür kacırmalar arttı sırf oyun için tuvalete gider oldu tavırları değişti inat eder gibi davranıyor özellikle bugün çok zordu benim için hiç tuvalete yapmadı hepsini bile isteye kacırdı gülerek biraz da oyuna çevirerek koşa koşa çişini her yere yaptı çok tükenmiş hissediyorum ne yapmalıyım ara mı versem ama çok yazık olacak emeğime ve kendisi çok istekliydi istekli olması geçtim gerçekten adapte olmuştu ne yapabilirim bana bir yol gösterin :(