Ben kullanmadım ama yorumları okudum merak etmiştim faydasını gören de var hiç bir değişiklik yok diyen de
Biri de firmayı aramış firma şey demiş o sindirimi kolay olsun diye imiş yani hazımsızşık yaşayan bebekler için demiş tok tutma vs gibi bir özelliği yokmuş öyle yazmışlar yoruma
Ben denemedim o yüzden