Kızlar biraz acil bana yardım , bende kalpte yavaş akım var , sanal anjiyo da çıktı. Ama bende 5 aydır aşırı kalp şikayetleri var ve kaygı bozukluğum üst seviye de yine izbana binince daralma başladı göğsüme biri bastırırdı gibi midem de göğsümde yanmalar içimde sanki bir şey olacakmış hissi karıncalanma derin nefes alma isteği , tam midemin üstü iki meme arasında bi ağrı yanma baskı gibi ben bunları her gün yaşıyorum , yine izbanda tetikledi eshotta devam etti birce bayılma hissi geldi kalp krizi mi diye ağlayıp duruyorum.