kubyus bebeğim iki gündür sürekli elini emiyor ama baya sesli emiyor ama ağlaması yok bu aç olduğu anlamına mı geliyor
aysebb kubyus Hayır normal bir durum daha çok emecek hem keşfedecek, dişleri çıkmadan öncede emecek sürekli emer yani merak etmeyin
seyma0661 kubyus bizimki 20.günü başlamıştı bazen açlıktan bazen de keyfi emiyordu şuan 4 aylığız bileğine kadar ağzında 😂😂
ecempeker Karnımdan çıktığında emiyordı öyle videosu bile var 🤣 karnımda da emerdi bence normal sonra bıraktı tabi şimdi el ağızda tabi diş cıkıyor