Bebeğim 3 aylık anne sütüm yok sadece mama veiyorum. Evet erken biliyorum ama biberon mama yeterli gelmiyor diye düşünüyorum bu ayda kaşık mama veren var mı ? Önerilerinizi alabilirmiyim. Çocuğu kişi ben 3 aylıkken başladm bişe olmadı diyen çok ne diyorsunuz.