Berraa13 Doktora götürdük madecassol krem verdi ama çok korkuyorum iz kalır diye sudocrem vs kantoran yağı ne kullanmalıyım
patlakprezervatif Berraa13 çok geçmiş olsun. Anneannemin sırtını su torbası yakmıştı o zaman öğrenmiştim yumurtanın sarısını yağsız tavada kömür yapana kadar pişirin. Sonra yara yerine koyun ne iz kalıyor ne yara
demirts Berraa13 yanık yerine sakın şuan kantaron sürme anca yarası iyileşince sür. Doktorun verdiği kremler var onları aksatmadan kullan ama kesin çare domuz yağı çok iyi geliyor yanığa bire bir. Kullanırsın kullanmazsın bilmem ama bi araştır derim yazık bebeğine kötü yanmış.
buse8elif Berraa13 susam yağı yanığa iyi gelir diye biliyorum alerji durumu felan bilemiyorum doktorunuza danışın uygun görürse kullanın çok geçmiş olsun içim gitti Allah beterinden korusun
seyma0661 Berraa13 of çok geçmiş olsunnnen scarex jel kullanıyorum dikiş izin için bi bakın isterseniz
minnakveannesi Berraa13 bebeklerin derisi bizlerin ki gibi değil canım daha çabuk toparlayacak ve iz kalmayacak emin ol, yiyenimin komple eli yanmıştı 2 haftaya bi şeyciği kalmamıştı çok şükür şu an iz de yok, çok geçmiş olsun..
ikioglanannesi__ Berraa13 çok geçmiş olsun benimde oğlumun dizden aşağı yanmıştı iki ay oldu hemen hemen bana doğal bir krem önerdiler havaciva diye o yara asla iyileşmez diyodum o krem bir haftada iz dahi birakmadi çok aşırı iyi geldi tavsiye ederim
mamylatte Ay çok geçmiş olsun kuzum benim Yanığa iyi gelen bildiğim aleovera varsa onun iç kısmını sür bir de iz kalmaması için yara iyileştikten sonra elma kabuğu sür o iz bırakmıyor
mamylatte Bir de aklında bulunsun yanık olduğunda yanar yanmaz patates rendeleyip üzerine koyun o yangısını alıyor ilk yandığı anda siz muhtemelen suya tuttunuz ama suya tutulması yanlış buz olabilir ama su kabartıyor
Busrabsr Berraa13 benıdm bebegımın ayagına cay dökuldu aynısı oldu fito krem surduk uzerındekı soyulup kuruyana kdr sonra 6 ay kantoran yagı kullandık elhamdullıh ız kalmadı