kızımla 2 aya yakınken hızlı tren yolculugu yapmıştık dışarıyı seven bi cocuk olmasına ragmen cok ağladı sanırım basınçtan diye düşünüyorum. kulaklık vs bi şey kullanan varsa öneride bulunabilir mi? emzik taktım basınc gitsin diye ama işe yaramadı pek şimdi 4 ay 10 günlük sizce napmalıyım deneyimleri olan var mı?