Ruzgarguluu geçmiş olsun 🌸 biz d vitaminine başladığımız zaman da bi kaç ay sonra hemşire 5 damla ver cok acık demısti üzerine ben hemen doktora gittim vermedim doktor kızmıştı ne 5 damlası sürekli bu hemşireleri uyarmaktan kagıt gondermekten bıktık demişti özel bi sorun olursa oda anca doktor der bunlar kafalarına gore diyormuş doktor iyi ki geldin 3 damladan devam et oyle bi cok acıklık yok normal demısti 🤦🏻♀️🤦🏻♀️