Son zamanlarda bebegimin burnu biraz tikaniyor diye cok mu sicak yapiyorum acaba diye derece aldim. Arastirdim falan derken bu ev akarlarinin ve mite lerin ne kadar zararli oldugunu gorup huylandim. Bir sprey varmis satin alacagim. Bir de bebek magazalarinda satilan ozel supurge tarzi bir sey var. Sizler de kullaniyor musunuz ve tavsiyeniz nedir?