Oğlum 4,5 aylık oldu ve doğduğundan beri surekli bu el kol hareketinin geçmesini bekliyorum ama asla vazgecmiyor. Kundak kabul etmiyor yaptığım an cıldırıyor kundakla uyusa bile o hareketi yapmak istediginde yapamayınca yine uyanıyor. Uyurken surekli elini yuzune goturuyor ve uyandırıyor artık cok yoruldum bu durumdan. Onceden geçecek diye umudum vardı ama artık kalmadı bu şekilde ne yapacağım hiç bilmiyorum