haticenur26_ Bugün başladı ateş en fazla 37.1 oldu ama çıkacak gibi görünüyor su gibi de ishal var bide kusuyor 23 aylık sebebi ne olabilir
gizememre haticenur26_ çok geçmiş olsun sanırım salgın var biz 2 gecedir acillerdeyiz ateşten tüm bebekler bu yüzden gelmiş acile bol sıvı verin