bebeklerrr yani şöyle düşündüm işini devam ettirip sigortam da yatıyor en azından bu dönemi az kalacak bana ama bi döngü oluşacak gibi mi düşünmeli . Sonuçta evde çocuk baksak olan işimizi reddetsek bu sefer de 12 bin de sana kalmayacak🤭 hemde insan evde köreliyor ben duramam çalışmadan . Bebeğimi zaten iş yerime götürüp orda bakıyordum ama olmuyor artık hem de ev ortamında temiz büyüsün motor becerilerini dönme emekleme daha rahat yapsın diye istedim . Kadında sağolsun müşterim zaten az çok tanıyorum yedirdiğini çekip atıyor uyuttuğunu atıyor .bende çok bişey kazanamıyorum dükkanımda ama yine de kapatmak istemediğim için yarım gün 10 bine anlaştık bakalım