mer_ann Kizlar 5ay 9gunluk bebegim var popoma kadar sacim var ama malesef ki su gibi dokuluyor Normal mi?yoksa bi tek benmi bu durumu yasiyorum O kadar canim sikiliyorki
Zeynonunmomu mer_ann normal ve ne yapsanda düzelmiyor benimde 9. Ayda düzeldi şuan normal kel kalıcam sanmıştım aşşırıı döküldü ama şuan normal tamamen hormonlarla alakalı yani 😌
Aybarsmom__ Ay benimde öyle avuç avuç dökülüyor saçım bizde 4 aylığız Dermokil saç maskesi ise yarıyor ama onu da düzenli kullanacak vaktim olmuyor çünkü temiz islak saça 10 dk bekletip durulamak gerekiyor ben normal duşu zor alıyorum 🥲
esmasel1 Benimde aynı şekilde çok fazla dökülmem olmuştu 2 aydır embeauty şampuan kullanıyorm çok iyi geldi baya azaldı dökülmem isterseniz deneyin