nonema bebeğin kaç günlük olduğu önemli değil bence. Şahsen benim iki oğlumda prematüre doğdular ilk oğlumda pandemi idi 4 ay boyunca kalabalık kapalı ortamlara sokmadım eve de misafir kabul etmedim. Şuan oğlum daha da sıkıntılı 33. Haftada doğdu uzunda bi yoğun bakım süreci oldu yine en az 2 ay kimseyi kabul etmeyeceğim eve ve oğlumuda kalabalık ve kapalı ortamlara sokmayacağım. Tatil içinde bireysel yerleri tercih edeceğim.
Şahsen benim bebeğim olsa anneme veya kayınvalideme bırakıp 1 saat kadar gider gelirim. Çok yakınım değilse de gitmem