minikoalaannesi Birdunyabircennetannesiii valla mesele bebek oldu mu ne dogru ne duzgun belli degil zaten hic
Esraesra08 minikoalaannesi bebeğim iki yaşında 3 gün oldu yatağını ayırdık 3 yaşına geldiğinde de odasını ayıracaz
minikoalaannesi denizalismom surec nasil oldu acaba uyanir da duyamazsam falan diye geriliyorum aslinda kameramiz falan var da tedirginim
deniz1010 minikoalaannesi 9 aylıkken ayırdık ben de onun odasına taşındım, bütün gece uyumadığı için yatağımda asla yatamıyorum 🥹
minikoalaannesi deniz1010 benimki de bensiz uyumuyo duzgun ama birbirimizi uyandiriyoruz ayirsam diyorum da nasil olcak acaba
deniz1010 minikoalaannesi ayırın birkaç gün deneyin duruma bakarsınız uykuları uzuyor mu uzamıyor mu? Ona göre hareket edersiniz. Güzel bir bebek kamerası da edinin
AlpSol minikoalaannesi 4 yaşında büyük oğlumun odasını ayırmıştım hiç sorun çıkarmadan konforlu şekilde olmuştu, şu an 4 yaşındaki ikinci oğlum babası ile uyuyor, ben de 18 aylık oğlum ile uyuyorum ) ne zaman ayıracağım ikisini hiç bir fikrim yok😅