kuzeyyildiziii Ben bazılarını verdim, bazılarını 2. el uygulamadan sattım. 2. bir çocuk düşünmüyorum. 34 yaşındayım. Siz çok genç anne olmuşsunuz, belki ileride 2. yi düşünebilirsiniz. Kesin kararlıysanız berin gitsin; çünkü gün geçtikçe oyuncak, kıyafet, ayakkabı derken çok birikiyor. Tereddütünüz varsa ve bu alışverişlerin sizi ilerde zorlayacağını düşünüyorsanız biriktirin.